Basisten räknade in och vi drog ut i krig

Hej.
Klockan är halv åtta men det är kolmörkt ute, så tror hela tiden att det är mitt i natten. Håhåhå så tokigt. Det är rätt mysigt. Nice.
Anyhow, söndag idag. Pretty bloody. Fast nej.
Igår jag var i stan men Zöfia. Vi vandrade i haga, fikade i vasa, second handade, drack te och tjatade halva natten, sov, och imorse åkte jag hem. Trött. Fick iallafall köpt mig en kappa (som jag trodde skulle vara varm men det var den inte. Woooop), en kjol, en blus med moln på, och en stooor grön stickiströjis. Så nu skall jag inte köpa något på ett tag tänkte jag. Och lägga mindre pengar på fika tänkte jag. Men det kommer jag inte göra. Jappz.

Har en ganska fin vecka framför mig, på tisdag och onsdag är det öppet hus på nösnäs, för niorna omkring, så då skall vi baaara speeela heeela daaagarna lååånga. Åtta konserter tror jag. Det blir kul. Är lite nervis. På tisdag är det loppis på sinclair också (fuck att inte köpa saker, pfft), jag har ingenting att plugga på (än), och nästa vecka är det lov.
Har gjort världens bästa höstlista på spottis också. Det är bra.
Nej fan, nu skall jag virka. TJING

hej tröttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0